Kär var det sista jag ville bli


Sara Löfgren – Kär var det sista jag ville bli


Jag ligger i sängen kan ej finna ro Vet inte längre vad jag ska tro Jag hoppades länge på svar ifrån dig Att du skulle vakna och tänka på mig Jag ville va stolt inte be om förlåt Men jag faller på knä nu och ber dig om nåd Så ta mig tillbaka in i ditt liv Jag ångrar mig nu vill inte va fri Jag bönar och be Men det struntar jag i För kär va det sista jag ville bli Jag tänker på alla de saker jag sa Allt som jag lova när det kändes bra Jag menade allt men jag har ändrat mig nu Mitt hjärta det bultar det finns bara du Jag ville va stolt utan regler och krav Men åh vad jag önskar jag hade dig kvar Så ta mig tillbaka in i ditt liv Jag ångrar mig nu vill inte va fri Jag bönar och be Men det struntar jag i För kär va det sista jag ville bli Märkligt att det kunde vara så svårt Att svälja sin stolthet och be om förlåt Jag ville vara stark och klara mig själv Men fan vad jag behöver dig här ikväll Så ta mig tillbaka in i ditt liv Jag ångrar mig nu vill inte va fri Jag bönar och be Men det struntar jag i För kär va det sista jag ville bli Så ta mig tillbaka in i ditt liv Jag ångrar mig nu vill inte va fri Jag bönar och be Men det struntar jag i För kär va det sista jag ville bli Så ta mig tillbaka (in i ditt liv) Jag ångrar mig nu vill inte va fri Jag bönar och be Men det struntar jag i För kär va det sista jag ville bli Ja kär va det sista som jag ville bli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0