v.1 2010

shuebre, har inte haft så mkt tid att blogg . lr rättare sagt jag har inte orkat! :q  aja nu ska dt bli bättre. jag ahr slutat att spela i band, jag har verkligen inte tid. 
Min älsklings kamera är juhe total borta så ska köpa en ny. Har missat sjukt mkt vinter bilder i år :( . ska köpa en System kamera .  på avbetalnig. visst den kommer kosta dubbelt så mycket som den egentligen ska göra på avbetalning menmen,  så får det bli. klarar mig inte länge utan en kamera!!=/  Tror det kan bli en Nikon D5000.  känner att den skulle passa mig till smaken(: beror juhe åxå lite på hur snål man är med. fast i månads kostnad är dt inte så farligt egentligen. så då känner jag att jag  inte behöver vara så snål xD som jag annars kan vara när jag känner för dt (a'  en system kamera är nog väldigt svår att tappa bort med , passar mej utmärkt! har lovat Söta Äppel Molly en bättre uppdatering, det får väl bli mitt nyårslöfte nu då (x  
menmen ,jag kan juhe berätta vad jag har gjort i min extremt ointressanta vecka 1 år 2010;

-Måndag: zzZzzZzzZzzz    geekat data & musik
-Tisadag: zzZzzZzzZzzz    geekat data & musik
-Onsdag: zzZzzZzzZzzz    geekat data & musik
-Torsdag: Käkade pizza på Viktoria med saknade Amanda! vi kollade också på Torkel I knipa XD haha värsta störda humorn XD  sjuk gó film btw!;)  sen snackade vi om en massa minnnen och vad som hade hänt nytt och så!:)   mktmktmtk trevligt!
-Fredag: Först; zzZzzZzzZzzz till typ kvart i 5. haha... sen kom älsklings david vid 6 :) vi kollade klassikern Pirates of the Caribbean. haha.  mysigt värre :)  sen typ mitt i natten käkade vi mackor och snackade lite :) sen kollade vi på Big Moma's House 2 hah xp sen var dt segt att hålla sig vaken.
-Lördag: somnade gott!:)  sen vaknade man vid typ 1 lr ngt sånt. sen  vid typ 4 lr ngt så käkade vi tacoköttfärs med pasta o massa ketchup (y) haha :) sen åkte david hem och jag satte mig och geekade datorn. xp

-Söndag, idag; vaknade runt halv 11. bra det faktisk efter att legat och pratat med david i telefon tills typ 4.
har verkligen total vänt på dygnet . inte  bra inte bra... imon börjar skolan igen.  får väl försöka vända tbx på dygnet. ska lägga mig tidigt så vi får se hur det blir.. ska juhe upp vid 6 -.- bussen går juhe 07.07
aja iaf ;p   idag har jag stekt Raggmunkar ( ? )  japp tror det eller ej,  det gick mktmtkmtk bra faktiskt (a'
 ska gör Asiatisk nudelkyckling  så fort Mamma & Pappa kommit tbx ifrån Coop (y' synd att min kamera är borta!(finns säkert bild på det på googel, men kollade där och det var ingen av dem som var i den boken jag har såå dt är whatever xp) jag fick nämligen en kokbok av mamma i julklapp ?  haha.  hon sa att hon trodde at jag snart skulle flytta hemifrån snart x)  lite sant faktiskt ;)

Nu kom dom så nu ska jag väl kila iväg och fixxa käk. skriver sen(:  PUSS!

bjuder på ngn random bild(;



Kommentarer
Postat av: molly♥

bra där Lisah med matagningen,

nu ska vi bara se till att sätta MVG i hemkunskap denna terminen, huhu ;)<33333

2010-01-10 @ 14:17:54
URL: http://mollllys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0