tisdagskväll 18:22

shuuue,  helgen var mycket bra och trevlig! :)  först på fredagen var det egetligen lan hos Linus , men jag var med Amanda och Ida som jag inte sett på jätte länge! :o  mycket najs var det iaf att träffa dom igen! Vi Kollade på en massa filmer som Dukes of Hazzard  och Ice Age 2 xD hahaha!  sen käkade vi pizza,chips,godis och pratade ofc:) sen det klassiska ; kostspel! XD  haha :)  mycket kul med de tjejerna har man alltid!
Lördagen var lugn, hände inte så mycket alls. Lite skönt det. På söndagen kom lilla söta David! :)  pusspådet!:*  hah :)
Igår var det exakt ett år sedan jag började på Falkenbergsskolan i 8D, bara ett halv år kvar nu sen blir det gymnasiet!  Har tänkt livsmedel i Växjö eller Hotell o resturang på öland:) vi får se.  Var med David igår med :) massa najs på det (y)  finns ingen som honom, finns ingen som får blodet i ådrorna att rinna (a) haha :)
Nu ska jag iaf fixa SO:n .  Vill göra frågorna om ''Samhällets pengar'' klart. Och sen måste jag läsa lite. Molly och jag ska göra en bokrescention på ''Öppet hav''.  Men jag kommer inte hinna läsa ut den riktigt, och Molly snabbläsar'N hon är så är juhe hon redan klar för länge sedan och skrivit en rescention som vi redovisar. Visst, jag är juhe i mitten av boken den har bara 200 sidor. Men har lite annat i tankarna nu med..
Aja, PUSSHEJS! :*

Kommentarer
Postat av: molly♥

hehe (a)

kom ni hem säkert sen eller? ;)♥

2010-01-23 @ 19:30:27
URL: http://mollllys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0