5 gamla godingar!

(OBS! bilderna kommer ifrån Google, la bara ihop dom till en i Photoshop.)



Filmen: Mean Girls
 Så grymt kul och rätt kaxgi film! Rätt bra handling där med att man inte ska bli för plastig och bitchig och glömma sina riktiga vänner.

Godiset: Djungelvrål
 Så extremt goda! Salt latkris i form av apor. Jag brukade äte en ruta Marabou choklad samtidigt som jag stoppade in typ fem sådana apor i käften x)

Glassen: Maxs Skattkista
 Har ingen aning om vad glassen hette. Den säljs i alla fall inte längre. Det var jordgubbs- och vaniljglass i en blå plast skattkista. Sen var det alltid någon liten ''överasknig'' i bottnen på kistan under ett litet lock. Den kommer jag verkligen ihåg!

Musik: P!nk - Get This party Started
 
Jaaa, denna låten kommer jag ihåg! Haha, lite svängig sådär ;) På den tiden (2001) tyckte man att Pink var den kaxigaste och coolaste (h) haha  :)   Visst, hon är fortfarande kaxig och cool, men nu har ,musik smaken ändrats.

 Bild:
 Väljer en bild jag tog när jag var i vår stuga i Mariestad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0