torsdag ' 2

shuue, december nu då :)  najsnajs (y'
 förra veckan var super kul faktiskt :)  inte skolan då, men firtiden.
Fredags:Var det  Lan hos söta David :) skulle egntligen på DreamHack Winter, men sket i det :) iaf, dt var michan,jag,david,john,mange och linus som lanade. bla heroes of might and magic 5. sen spelade john och linus Halo ( jävla skit spel :P )
Lördags:Var jag,david,linus och john hos michan och bakade pepparkakor :)  sen kollade vi lite TV och så. sen när jag o david skulle hem till honom och sova ös regnade det . så vi fick sova i michans säng :)  vi kollade ice age 2, gosht ship xD

den 24 november hade jag och David 1 månad :) <3 massa tummen upp på det (y'
idag var jag ute och fotade lite, här är några bilder ;



Kommentarer
Postat av: molly♥

hihi :*<333

2009-12-10 @ 19:01:17
URL: http://mollllys.blogg.se/
Postat av: Olivia

super fina bilder lisah!<3

2009-12-16 @ 13:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0